Byphasse nega lica i tela

U martu prethodne godine se održao Serbian Bloggers Day, a povodom tog događaja smo dobile i Byphasse proizvode na poklon, ali i testiranje. Neke od ovih proizvoda sam prosledila, neke isprobala, ali sve utiske čitajte u nastavku teksta.


O vlažnim maramicama za skidanje šminke sam vam već pisala, i tekst možete pročitati OVDEU ovom postu ću samo sumirati utiske i reći da su sasvim okej ukoliko ih koristim za putovanja, ali inače ne praktikujem da sa njima svakodnevno skidam šminku. I posle nekog vremena se nisu isušile, tako da je to veliki plus.



Byphasse Moisturising and nourishing cream je pogodna za sve tipove kože, kako proizvođač navodi, a krema je i za lice i za telo. Iako nisam neko ko kreme za telo koristi za lice, i u principu ne veruje u to, odlučila sam da ovu probam da koristim isključivo na licu. I moja recenzija se i odnosi na to, s obzirom da sam neko ko kreme i mleka za telo ne sme da koristi zbog alergijskih reakcija, ekcema i još nekih stvari. Dolazi u jako velikom od 250ml što znači da će vam trajati jako dugo ukoliko je koristite za lice. Rok trajanja je 9 meseci. Krema ima jak ali lep miris, koji na licu nije toliko osetan nakon nekog vremena da bi mi to smetalo. Krema je nekako dosta vlažna, i sasvim fino hidrira, ali ukoliko je koža ekstremno suva mislim da bi ovoj kremi mala pomoć dobro došla. Upije se brzo. Kod pakovanja mi se ne dopada što nije baš uredno, a ne znam kako bih to opisala.


Mini pakovanja mleka i gela za tuširanje sam prosledila u nagradnoj igri. Verujem da postoje u slobodnoj prodaji i idealnih su dimenzija za putovanja.


Kao što sam već prethodno napisala, mleka za tela mi ne odgovaraju, pa tako nisam želela da rizikujem sa ovim. U pitanju je jako praktično pakovanje mleka za telo u bočici od 500ml. Prosledila sam ga drugarici koja kaže da jako lepo upija i da fino hidrira kožu, i da je jako zadovoljna. Namenjen je suvoj koži. Ukoliko vi imate neke utiske slobodno ih podelite sa mnom u komentarima.


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.

Share:

0 comments