Byphasse Soft eye make-up remover

Byphasse je brend o kojem sam vam do sada pisala jednom, a recenzije nastavljam ovim sredstvom za uklanjanje šminke sa očiju. Na početku bih napomenula da sam od više osoba čula kako ih ovo sredstvo jako peče i iritira oči, a u nastavku čitajte šta ja imam da kažem po pitanju toga.


Pakovanje je plastično, providno tako da vidite koliko vam je ostalo proizvoda, sadrži 200ml i rok trajanja je 6 meseci. Takođe, na poslednjoj fotografiji možete videti kakav princip otvaranja/zatvaranja ima i definitivno je najpraktičniji za ovakav tip proizvoda.



U sastavu se na prvom mestu nalazi voda i ne sadrži alkohol. Po nekoj mojoj proceni, ovaj proizvod se uopšte ne troši brzo i to taman u skladu sa rokom trajanja. Kada je u pitanju samo uklanjanje šminke ja nisam primetila da je toliko agresivno na predeo oko očiju, a smatram da imam dosta osetljivu kožu. Inače kad uklanjam šminku sa očiju, prvo vodom uklonim veći deo maskare sa trepavica, jako nežno, a onda tupferom i ovim sredstvom uklonim sve ostalo. Ne trljam oči i trudim se da ne budem gruba. Istina da se apsolutno ne mogu složiti sa nazivom da je Soft/Gentle, i nije da baš ostavlja kožu preterano hidriranom i mekom, dosta je jak proizvod (ima i poprilično jak miris) ali odlično uklanja šminku i ne iritira moju kožu.


Verujem da ću isprobati još neke proizvode, pa ne znam da li ću ponoviti kupovinu nekada, ali svakako je proizvod kojeg sam u potpunosti potrošila i radio je svoj posao dobro.


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.

Share:

5 comments

  1. Mene je uzasno peklo kada sam ga koristila. Prosledila sam ga drugarici. Jako los. Jedino je pakovanje dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, čula sam to od više devojaka i zato me baš čudi kako meni odgovara sasvim okej. Šteta :/

      Delete
  2. I ja isto mleko za telo jako los jako suvo nema meka i svila kakva mnogo namazi telo ima jos tragovi jos utrljaj telo kakva bas steta

    ReplyDelete