Golden Rose Lash Plumping Mascara

Da li se radujete novim proizvodima? I da li ste primetili koliko ih je Golden Rose izbacio u poslednje vreme? Lash Plumping maskara je još jedan novi, i po onome što proizvođač tvrdi, ona obećava. Na blogu vam nikada nisam pisala o maskarama koje sam probala, ali one koje imaju zlatni i srebrni natpis (druga fotografija) su mi definitivni favorit i jedne od najboljih maskara koje sam ikada probala. Šta mislim o najnovijoj i da li je ispunila očekivanja čitajte u nastavku teksta.


Maskara dolazi u crnom klasičnom ''debelom'' pakovanju, jednostavnom za rukovanje, zatvara se zavrtanjem dok ne klikne (zanimljiv detalj), sadrži 13ml i preporučljivo je potrošiti je u roku od 6 meseci. Proizvođač tvrdi da je ova maskara za intenzivan volumen, maksimalnu definiciju i volumen. Takođe, razdvaja trepavice bez ''clumping'' efekta, ili jednostavno rečeno - ne slepljuje vam trepavice. Obećava dramatičan izgled i savetuje se da se nanosi u nekoliko slojeva. Četkica je velika, ima pravilne dlačice koje se sužavaju pri vrhu.


Šta ja kažem? S obzirom da je maskara nova i da je koristim tek neko vreme, moj prvi utisak je da joj je formula odlična. Nije previše tečna i nije joj potrebno mnogo vremena da se osuši. Vlažna je, ali ne suviše. S obzirom na veličinu četkice, moguće da će nekome sa sitnijim očima ili manjim trepavicama predstavljati problem, ali meni nije. Ono što je najbitnije, i potvrđujem obećanja proizvođača, definitivno lepo razdvoji trepavice, i da im volumen i dužinu.




Na fotografijama imam jedan sloj. Ukoliko ih nanesete više dobićete na volumenu. Tačnu cenu ne znam, ali sam sigurna da nećete pogrešiti ukoliko je kupite. Moji utisci su pozitivni i preporučujem je.



Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.

*PR proizvod

Da li planirate da probate ovu maskaru? Koji vam je omiljeni Golden Rose proizvod?

Share:

4 comments

  1. Predivna recenzija,jedna od boljih koju sam pročitala!

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- novi post

    ReplyDelete
  2. Super vidim trepavica kao vestacke ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Jeste odličan efekat dala maskara. :)

      Delete