Valentine's Day // MATCHING MANICURES

Zdravo! Današnji usklađeni manikir je na temu današnjeg datuma, a to je Dan zaljubljenih. Lično mi je ovaj datum veoma nebitan i ne ''slavim'' ga, no zadatak je zadatak. :) Manikir predstavlja možda neku inspiraciju za vas, koje volite ovakve nokte, ali ja baš nisam oduševljena i čudno mi je ovo na mojima. Ipak, nadam se da će se nekima od vas dopasti.









Korišćeni proizvodi:
China Glaze - Lotus Begin
China Glaze - I Pink I Can
Chna Glaze - Flying Dragon
Aura Jelly Topcoat
Tačkalica
Makeup sunđer

Ne zaboravite nagradnu igru koja traje još danas i sutra do ponoći!


Takođe se nadam da vam se dopadaju manikiri drugih devojaka, a možete ih pogledati na linkovima ispod:



Share:

16 comments

  1. O, Bože, koliko je ovo slatko <3
    Ja sam pokušala da napravim neki manikir za današnji dan ali mi se fotke uopšte ne dopadaju pa ću pokušati ponovo hahaha... L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, pa hvala ti puno! :) Baš mi je drago da ti se tako sviđa. <3
      Joj ja tako ne volim kada mi se fotke ne dopadaju, a baš sam htela da ih objavim :D

      Delete
  2. Odlican posao si uradila, svaka cast :)

    ReplyDelete
  3. Čak se i meni sviđa. Dovoljno je stilizovan da nije preušećeren. Svi nagoveštaji su tu, a ništa nije eksplicitno, što je iz mog ugla veoma pozitivno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da čitam ovako nešto od tebe i hvala ti puno na tome. :)

      Delete
  4. Baš mi se dopada, i kako si ga osmislila, i boje, a i preciznost je na nivou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :)
      Potrudila sam se, iako mi nije baš najomiljeniji manikir.

      Delete
  5. Bas je slatko. :) Podseca me na korset.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, to je i meni u jednom momentu bila asocijacija. :D Hvala. :)

      Delete
  6. definitivno nije tipična valentinovska manikura, ali odlično izgleda, baš mi se sviđa :D

    ReplyDelete
  7. I Pink I Can daje bas poseban efekat manikuri :D bas mi se dopadaju boje :D

    ReplyDelete