Sigma Lips

Ukoliko me redovno pratite i čitate, mogle ste da vidite da mi je u januaru stigao paketić od Sigme. Kažem paketić, jer nisam očekivala ovoliko proizvoda, pa sam se lepo iznenadila. U njemu su se, između ostalog, našla i ova dva proizvoda za usne. U pitanju je Lip Base* u nijansi Indulgent i Lip Vex* u nijansi Slip. 




Na prvoj fotografiji boje nisu realne, jer je obrađena, ali na svim ostalim su realne.
Olovka za usne treba da predstavlja bazu za usne. Može se koristiti kao obična olovka kojom ćete ih uokviriti, ili možete popuniti cele usne, i tako ćete dobiti mat izgled. Sama olovka je deblja, pa je potreban i poseban rezač. Što se tiče pakovanja, jako je lepo, na kraju olovke se vidi nijansa, ali poklopac lako spada, i to je mana. Ja sam je koristila isključivo kao bazu za ovaj sjaj i pokazala se sasvim okej. Nemam iskustva sa takozvanim bazama, pa ne znam šta da očekujem i kako da je ocenim. Sama nijansa meni odgovara, skroz sam u nekom raspoloženju za takve boje. Bez obzira što je olovka debela, ja nisam imala problema sa nanošenjem, lako je.


Lip Vex bi trebao da bude sjaj koji povećava usne? Ukoliko ste probale takav tip proizvoda znate da oni uglavnom peckaju kada ih nanesete na usne, ali sa ovim sjajem to nije slučaj uopšte. Formula je dosta gusta i boja na usnama je ista kao i u bočici. Ima četkicu sa kojom se lako nanosi. Sjaj nije lepljiv, ali moj utisak je da je dosta težak. Možda ne težak, ali baš osetite na usnama debeo sloj, koliko god se trudila da nanesem u što tanjem. Što se nijanse tiče, koliko god se ja trudila da volim, kupujem i nosim ovakve svetlije nude nijanse nikada mi neće stajati. Pa tako ni ovaj sjaj. I čini mi se da mi zubi ne izgledaju preterano belo kada mi je ovo na usnama.


Boje na donjoj fotografiji su potpuno realne.


Lip Base je na fotografiji na usnama ispao malo svetlije nego što zapravo jeste.
Naredne tri fotografije su nastale isključivo radi bloga, tako da nisam nanosila šminku na celo lice, već samo ove proizvode na usne. Fotografije jesu obrađene, ali isključivo deo koji se nalazi oko usana, dok su one netaknute. Kakve su ovde, tako izgledaju uživo.
Na prvoj fotografiji imam Indulgent, na preostale dve Slip preko baze.
Cene ovih proizvoda su 12$ za bazu, odnosno 10$ za sjaj.




*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Da li vam se dopadaju?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

6 comments