New in #3

Pre nego što pređem na novitete, želim svima da poželim sve najbolje u novoj 2014. godini!
Da bude bolja nego prethodna! :*







I fotografija_

Bourjois healthy mix foundation - nešto čime sam najviše oduševljena. Generalno ne volim pudere ali sam čitala toliko pozitivnih kritika da sam morala da probam. Pokrivenost je odlična, a miris fantastičan.

Mixa hand cream - od kako se ovaj brend pojavio kod nas mislim da nema osobe koja nije probala bar neki proizvod. Ja sam odlučila da uzmem ovu kremu i mogu slobodno da kažem da je najbolja koju sam do sada probala. :) Ovo je prva krema za ruke koja ne izaziva nikakve alergijske reakcije na mojoj koži.

Aura učvršćivač noktiju - ne koristim ovaj proizvod dovoljno dugo tako da još uvek nemam neko mišljenje.

Sephora highlighting compact powder - za nekoga ko ne voli mnogo shimera definitivno nije ovaj proizvod :D Ja ga obožavam.

Essence nail art glow - dugo sam tražila lak koji svetli u mraku i konačno je ovaj stigao kod nas. Biće poseban post posvećen ovom laku.

Essence eyebrow designer 04 blonde - iako nisam plavuša mislim da mi ova nijansa essence olovke više odgovara. Odnos cene i kvaliteta je fantastičan i ovo je jedan od proizvoda ove marke koji je apsolutno fantastičan.

Nivea augen make-up entferner - od sva tri niveina proizvoda ovog tipa ovaj mi je definitivno najbolji.

NYX 575 Black Cherry - savršena jesenja boja karmina. Jedina zamerka mi je miris, koji meni nije baš prijatan mada se ne oseti kada je na usnama.

Maybelline Big Eyes maskara - koristim isključivo Maybelline maskare i sve sam ih do sada probala koje su došle kod nas. Od svih, mislim da ova ima ubedljivo najbolju četkicu na strani za gornje trepavice. Jedina mana je sto ima malo proizvoda, a s obzirom da ja maskaru koristim svakodnevno ovu sam potrosila za jako kratko vreme.

Essence I ♥ Extreme maskara - nakon što sam tako brzo potrošila Maybelline maskaru odlučila sam da napravim izuzetak i probam ovu. Biće takođe poseban post o ovoj maskari.

Rexona Dry Deo Stick - jako malo i praktično za neseser ili torbu :)

II fotografija_

L'oreal 3 in 1 Putifying Micellar Solution - za sada sam prezadovoljna! :) Nema miris i prija mojoj koži.

Eucerin Lip Aktiv - kada su balzami za usne u pitanju takođe sam napravila izuzetak jer sam do sada koristila isključivo one marke labello. Nema nikakav miris i odličan je.

Alverde baza za senku - ne eksperimentišem mnogo sa senkama i ne nanosim ih tako često. Tako da je ovaj proizvod sasvim dovoljan za moje potrebe.

Alverde korektor - definitivno jedan od omiljenih proizvoda ovog tipa! Ima nešto jači miris ali meni se dopada. Ovo je već drugo pakovanje.

Nivea krema - ova krema je nešto što uvek moram da imam u kući i sa sobom, u torbi.

Essence lipliner 10 Femme Fatale - nakon oduševljenja prvom essence olovkom za usne odlučila sam da probam i crvenu. Odnos cene i kvaliteta je opet odličan i ja sam prezadovoljna ovim proizvodom.

To bi bilo sve za današnji post. Da li ste probali nešto od ovoga i kako vam se čini?
xo, K.

Share:

12 comments

  1. Imam Femme Fatale olovku i isto sam oduševljena. Toper koji svetli u mraku me je razočarao, ali zanima me da vidim kako se tebi pokazao. Mixa krema za ruke je odlična za ovo vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam taj post za toper, i baš mi je žao. Meni deluje zanimljivo, pa makar i kratko trajao :D A za kremu se potpuno slažem.

      Delete
  2. Sephora highlighter <3 Obožavam njihove proizvode!

    ReplyDelete
  3. Divni noviteti :) Dosta toga i sama koristim i jako sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
  4. Jooj Rexona mali stick duuugo nisam nigdje našla, a baš mi treba za neseser i mislila sam da se više ne proizvodi :) Essence olovke volim i imam nekoliko ali uvijek ističem cute pink <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praktičan je :)
      Moraću da probam! Ja imam Satin Mauve i obožavam ga :)

      Delete
  5. Svašta nešto lijepoga ;) Baš volim kada se wl smanjuje :)

    ReplyDelete
  6. Sephora highlighter obožavam ♥
    dobro si me podsjetila, dugo ga nisam koristila, valjda zato što a čuvam otkad kod nas nema sephore :(

    ReplyDelete